bmwadventure2017.reismee.nl

Dag 2 Naar Hennezel

Beste volgers,

De hele nacht tegen gehad, tent opgepakt in de regen en tot de middag in de regen gereden. Wat een k.. dag.gelukkig klaarde het smiddag op, maar mn laarzen stonden vol waterEn mn handschoenen zeiknat, wat een k.. dag. Na een kop koffie en n broodje bij de bakker en droge handschoenen verder gereden naar camping Ecolonie in Hennezel. Richard hoorde me al aankomen. Eerst n biertje en daarna de natte tent op gezet. Rare camping voor mij. Geen telefoon ivm met straling voor de gasten, geen Axe douche gel vanwegen het milieu, niet met de motor naar de tent en met zaagsel de wc doortrekken en geen vlees bij het eten en biologisch bier. Niet mijn ding. Maar het weerzien met mn motormaat maakte alles goed.

Tot morgen.

Reacties

Reacties

Rini

Hoi Wim, ik kan me voorstellen dat dit een k....dag voor je was met die regen en al je ontberingen. Kan nu alleen maar beter worden. Goede reis beide. Groetjes

Bert

He braadworst

Tja. Dit had een leerervaring voor je kunnen zijn. Maarja de gemiddelde ¨moderne mens¨ is zo blind dat ie niet ziet waarom men die dingen wel of niet doet, en geen vragen stelt, maar de aanname doet ¨dat axe douchegel gewoon is en dus de natuur niet kan schaden¨

Wat mij betreft mag jouw soort mensen van de aardbodem verdwijnen als de dag des oordeels komt.

Braadworst?

Bert bedankt voor jouw heldere reactie en ben benieuwd naar jouw omschrijving van "moderne mens"? Het feit dat zowel jij als ik op deze aardbodem zijn maakt het allemaal wat minder duurzaam.
Wens jou i.e.g succes met het uitdragen van jouw boodschap.

Richard

Braadworst

Moderne mens? Gebruikt axe, rijdt op een motor voor ¨plezier¨, woont tussen staal, glas en beton in een appartement 4 hoog... Je weet heel goed wat ik bedoel en dit is nu de typische reptilian-reactie. Kijk eens een presentatie van David Icke of zo.

Duurzaam

En voor de duidelijkheid, IK ben super duurzaam. Duurzaamheid ligt aan hoe je leeft, dat weet jij ook. Een motor, axe, braadworsten, zijn niet duurzaam. Tabee en veel kijkplezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!