bmwadventure2017.reismee.nl

Dag 12 passen en Jochen

Beste volgers,

Gisteravond onweer gehad en mijn voor tent vol water gelopen. Veel spullen zeiknat maar dat droogt wel weer. De tent ook nat in de roltas. Maar vanochtend scheen de zon. Als eeersten de Stelvio op, voor de top linksaf de Umbrail pas op naar zwitserland. Dan de Stelvio weer op met 49 haarspeldbochten. Van de Stelvio nasr de Gavia pas over. Vind ik de mioiste pas tot nu toe. Ongekultiveerde smalle weg zonder vangrail en steile afgronden.

Na een verbindings stuk de Tonale en de Mendola pas. Heerlijke lange stuur bochten, de bandjes blijven mooi rond zo.

Door Bolzano heen met het kwik op 33 graden. Snel naar boven de Passo di Pennes op. Hetkoelde gelijk af naar 15 graden en vlak voor het dal begon het te regenen. Hopende dat na de Jaufen pas het droog zou worden hebben we halverwege opgegeven. In de stromende regen bij een Sport Hotel gestopt en een kamer geboekt.

Morgen gaat het via de Timmelsjoch weer richting Duitsland.

Tot morgen.

Be

Vandaag hebben jullie weer mooie passen bereden en een mooi verhaal op het reis verslag.

Rini

Hallo motorrijders. Mooie route maar weer met van die enge smalle weggetjes! Met afgrond! Ik vind het knap hoe jullie daar over heen rijden. De video's zagen er spannend uit. Voor morgen een goede reis heren . Groeten vanuit Emmen.