bmwadventure2017.reismee.nl

Dag 13 naar Duitsland

Beste volgers,

Met de nevel in het dal vertrokken wij op de top van de Jaufenpas in de zon. Ons verblijf in het Hotel was zeer goed bevallen.

Gelukkig zijn we gisteravond op tijd gestopt, want het was toch behoorlijk naar de geplande camping.

De Timmelsjoch was onze laatste echte berg. We waren er beide als eens over heen gekomen maar konden er niets meer van herinneren. Boven op de top nevel en kou. Snel naar beneden in de zon.

Opde grens nasr Duitsland nog de Hahntennjoch en de Oberjoch getrotseerd. En toen waren we in Duitsland. Mooie binnendoor weg met veel bochten naar de Camping in Krauchewies aan een meertje.

Morgen het nog verder naar huis richting Luik.

Tot morgen.

Be

Avonturiers, van de bergen naar het vlakke land kan ook mooi zijn. Geniet van de laatste dagen. Wij volgers willen nog een poosje van jullie reis genieten.

Be

Jullie hebben gelukkig nog mool weer bij de laatste loodjes van de reis, hopen dat het zo blijft, succes